Vaikuttavaa viestintää ja vinkkejä someen

Julkaisuajankohta 30.1.2019 10.51
Uutinen

Miten hankkeen viestinnästä saadaan vaikuttavaa? Miten EU-näkyvyydestä voi huolehtia logojen käytön lisäksi? EUSA-rahastojen hallinnointioppaan uudesta viestinnän osiosta löydät vastaukset näihin kysymyksiin ja muun muassa vinkkejä sosiaalisen median hyödyntämiseen.

Viestintä on hankkeen kokonaisvaltaisen onnistumisen kannalta tärkeää. Hankkeet tekevät toimintaansa tunnetuksi viestinnän keinoin. Viestinnällä voi olla suuri merkitys muun muassa kohderyhmän saavuttamisessa, yhteistyökumppaneiden löytämisessä ja yleisen tietoisuuden levittämisessä.

Hyvä viestintä on EU-rahoitetussa hankkeessa rahoittajan näkökulmasta kriittisessä roolissa. Toimivat ja merkitykselliset hankkeet ovat todiste siitä, että EU-tuki toimii ja rahoituksella saadaan aikaan yksilöitä sekä yhteiskuntaa hyödyttäviä tuloksia. Viestinnän keinoin tämä saadaan kerrottua niin sidosryhmille kuin suurelle yleisöllekin.

Viestinnän lisäksi tukipäätösten muutoksia koskeva osio päivitetty

Uudistetusta hallinnointioppaasta löytyy entistä enemmän vinkkejä viestinnän suunnitteluun, sosiaaliseen mediaan ja hankkeen EU-ulottuvuuden hyödyntämiseen.

Tukipäätösten muuttamista koskeva osio on myös päivitetty. Tehokkaamman ja toimivamman viestinnän nimissä mahdollinen tukipäätöksen muutoshakemus lähetetään jatkossa EUSA-järjestelmän kautta.

Hallinnointiopas

Lisätietoja:

erikoissuunnittelija Noora Vahervaara, p. 0295 488 265, [email protected]