EUSA-opas uudistettu ja hallinnointiopas päivitetty

Julkaisuajankohta 8.2.2017 16.09
Uutinen
Kuva: Shutterstock

Tutustu EUSA-järjestelmän uudistettuun oppaaseen, josta löydät ohjeet ja vinkit niin hakemuksen kuin maksatushakemuksenkin täyttämiseen. Erityisesti kannattaa tutustua järjestelmään perustoiminnallisuuksiin ja lukea myös vinkit järjestelmän käyttämiseen.

Hallinnointioppaaseen on tehty seuraavat päivitykset:

  • 2.2.3 Ohjausryhmä (s.12, päivitetty ohjeistus maksatushakemusten käsittelyyn ohjausryhmän toimesta)
  • 3.2. Tukipäätöksen muutokset (s.15, tarkennus muutoshakemuksen toimittamisprosessiin)
  • 3.3. Kalenterivuosikohtainen budjetointi ja raportointi (s. 17, muutokset kalenterivuosikohtaiseen budjetointiin)
  • 6.3. Henkilöstökustannukset (s.24, tarkennus loma-ajan palkkoihin)
  • 6.3.1 Osa-aikaiset työntekijät ja työaikakirjanpito (s.25, päivitys työaikakirjanpidon vaatimuksiin)
  • 6.8. Arvonlisävero (s. 29, tarkennusta siirron saajien alv- ohjaukseen liittyen)
  • 7 Hankinnat (s.33, päivitys uudesta hankintalaista)
  • Liite 1 Hankintatavat (s. 47 kansallisen kynnysarvon päivitys, uusi hankintalaki)
  • Liite 2 Hyödyllisiä linkkejä (s.48, päivitys uudesta hankintalaista)

Lataa siis uusin versio oppaasta käyttöösi sivuiltamme.

Huomaathan, että EUSA-helppi on avoinna 16.1.–3.3.2017. EUSA-helppiin voit soittaa kysyäksesi teknisiä neuvoja hakemuksen ja maksatushakemuksen täyttämiseen järjestelmässä. Mahdollisissa virhetilanteissa voit olla yhteydessä osoitteeseen [email protected].

EUSA-helppi: puh. 050 415 0035, ma-ti klo 9.30-11 ja ke-to klo 12.30-14